2 tankar kring ”Bilder från SHE 2010

  1. Det var riktigt fina bilder med bland annat utsikter åt olika håll på backarna! Ett plus till i loppet.

  2. Tack för fina bilder! Ni lyckades dessutom få en bild på mig när jag var på vippen att börja skratta i värsta uppförsbacken (för att benen var hur trötta som helst). Kul minne från ett trevligt lopp.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *